Onze waarden

In het van kader wie wij zijn en waar wij voor staan, hebben wij onze kernwaarden geformuleerd. Deze waarden leven wij na bij al onze klanten en hier willen wij op aangesproken worden. Daartoe stellen wij ons zelf 12 belangrijke vragen bij ieder ontwikkeltraject dat wij aangaan:

Raak

  • Treffen wij de essentie van de ontwikkeldoelstelling?
  • Hebben wij de resultaatdoelstelling scherp en weten we waar we het echte onderscheid gaan maken?
  • Hebben wij de verwachtingen juist gemanaged en weten wij de klant te raken en zijn onze interventies betekenisvol?

Verbonden

  • Zijn wij in verbinding met ons zelf en in verbinding met onze opdrachtgever?
  • Brengen wij het gewenste resultaat in verbinding met het gewenst gedrag?
  • Brengen wij de organisatie en haar teams als één systeem tot een eenheid met een beter resultaat?

Beweging

  • Zetten wij voldoende creativiteit en avontuur in om de beweging bij onze klanten te bereiken?
  • Bouwen wij een dusdanig ontwikkeltraject zodat de echte beweging op gang komt die noodzakelijk is?
  • Bereiken wij de juiste stroomversnelling en wordt verankering gerealiseerd?

Zuiver

  • Blijven wij trouw aan onze eigen kern en de belofte van de opdracht?
  • Zijn wij zelf authentiek aan de opdracht en genieten we voldoende vertrouwen en ruimte?
  • Weten wij het vertrouwen tussen alle teamleden te vergroten om zo tot een beter resultaat te komen en behouden wij het klantbelang steeds voor ogen?